Uzun bir süre kullandım, güzel bir teknolojisi var. Saat gibi çalışır, kış aylarında gösterge gelir gider. fazla kesiciye sokmaya gerek yok çünkü gitmez. Seyir halinde arabalardan kaçmak için gaz açmaya gelmez çünkü gitmediği için ezilme riski var. (600+ cc sürdükten sonra yaşanan hayal kırıklığı.) İlk satın aldığımda 17 bin liraydı fakat 2019 mu neydi sanırım. Belki yeni modelleri daha kalitelidir. Gündüz farı vesaire çok şık. Arka sinyal kolları biraz hassastır, dengesiz artçılarla aranı bozabilir. vites geçişleri kolay, ön abs aktif değilse aktifleştirilebilir. Arka abs paketiyle alsan bile arka absler çalışmaz. (sebebini bilmiyorum.) ilk 1 KM rodaj esnasında sıkıştırmamak gerek. dişli büyütme hayallerinen girmemek lazım. (Tork için.) Fabrika çıkışı lastikler yaz aylarında canını yakabilir, motoru tanıyana kadar azda olsa viraja yatmamak lazım. Hafif bir yokuş aşağıya da olsa viraja yatmak çok riskli, auro dinamiği pek iyi değil (2018 modelde. Güncel modellerinde toplamış olabilirler.) R25 ve CBR cı tayfa yanından geçtiğinde gaza gelmemek lazım top speed 160 civarındaydı, yeni modellerde 140 a limitör koymuş olabilirler. Sinyalleri güzel, belirgin. Gece farlarının aydınlatması güzel. Fabrika çıkışı akü ömrü güzel geliyor. Yakıt konusunda çok sıkıştırmazsan eğer ideal, üzmez. quickshifter uygun değil, dış montaj zarar verir.
Bildiklerim bu kadar fakat söylediğim gibi ben 2018 yılında 2018 model olarak almıştım, yeni modellerinde farklılıklar gösterebilir.
Selamlar.