Merhaba, elime arada nispeten ufak tefek paralar geçiyor. Biraz birikim yapmak istiyorum fakat günümüz şartları maalesef Türk Lirası cinsinden birikim yapmak için uygun değil. Ben de en basit çözüm olan dolara yatırmayı düşünüyorum.

Nereden az miktarda dolar alabilirim? Bankalardaki makas farkı çok yüksek.