GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl kapatılmıyorlar veya ceza almadan işlerini yürütüyorlar?
offshare hosting domainden kaynaklı bulunmuyor
biri de demiş ağır cezası yok diye😀 iyi güldürdü
3 avukat bile kurtaramamıştı beni telif yemiştim, ücrette anlaşıp ödeyip siteyi kapattım.
ödemeseydim üstüme ne varsa alıcaklardı maaş da kesilecekti sigortalı çalışamicaktım, Allahtan ağır cezası yokmuş😂 cahile lafım yokta yarı cahiller ….