erkek 30 olmadan evlenmeli diye düşünüyorum, geciktirdikçe mevzu sıkıntıya giriyor. erkek için 27 ideal olabilir bana göre. asıl sıkıntı maliyetler ve sonrasında geçim konusu. devletin evliliği teşvik etmesi için bir çok şeyi karşılaması iyi olurdu, ancak ne bizim devlet sistemimiz ne de bütçemiz buna uygun değil, bu da ayrıca üzücü ülkemiz ve gençler açısından. yoldaki arkadaşlara tavsiyem; eğer işe yarar bir üniversite bölümü değilse, sadece ortama girelim vs diye boş boş üniversite bölümleri okuyup zaman öldürene kadar, bi şekilde işinizi düzeninizi kurun derim. hayatınız bir şekilde yürüyor olsun ve aileye maddi açıdan bağımlılığınız kalmasın. diğer yandan evi binası vs müsait olmayanlara bir şey diyemem ama genel manada bir tavsiye düğünleri de sosyal medya özentilerinden kurtulup lüks mekanlar yerine evinizin önünde yapın. kıytırık salonlarda bile 3 5 saat düğün için yerine göre 50, 80, 100 bin lira olmuş. masaya 2 tane 1 litre kola, 1 2 tane kuru pasta tabağı koyuyorlar olay bu. bunun yerine kapında yap tüm mahalle oynasın, son gün tak dönerini herkese düğün yemeğin nasip olsun. çok çok altına konu kapanır. ya da kıy nikahı uğraşma düğün masrafı ödemekle 😅 ben hala salon düğünlerinden zerre haz almıyorum..
bu sadece bir tavsiye, yoksa "Herkesin hayatına kimse karışamaz. Haa kimsenin kimseye karışma hakkı yok. Herkesin özgürlüğü bidir, benim yorumlamam bu kadar."

Allah herkese mutlu olacağı hayırlı bir eş nasip etsin diyerek konudan ayrılıyorum..


https://youtu.be/JR9eB4JjYBY