orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim konuların altına yazan insanlar da var. Bu seni neden rahatsız ediyor?
ticari konulara yorum yapmak karalamak zaten yasak bunun için reportlamak yeterli olacaktır