Forumu daha çok eğlence ve bilgi alışverişi amaçlı kullanıyorum. Ticari noktada da marka hikayesi oluşturduğumuz, isim bulduğumuz, tanıtım yazısı yayınladığımız fazlaca marka ve danışmanlık hizmeti verdiğim birçok arkadaş var. Buranın değeri ve bulunan insanların niteliği hep üst düzey benim gözümde. Zira bilgiyi kazıya kazıya arayanlar ve emeğe değer verenler buranın gerçek sahibi.

Ancak bazı lakayit tipli arkadaslar muhtemelen özgüven eksikliğinden olacak ki konulara girip alakasız şeyler yazıp veya kendini akıllı ilan edip sizi engelleyebiliyor... 🙂

Ben bunun sebebini merak ediyorum. Birine ya cevap vermek ya da cevap bulmak için yazarsınız. Kendi egonuzu tatmin edip engellemek neden?