kutaki01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neslini kim devam ettiricek hocam
Öyle bir zorunluluğum mu var?

orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam evlilik fıtratın bir gereği bence... Doğan Cüceloğlu'nun "Evlenmeden Önce" kitabında da yazıyordu. Boşanırız ama yine evlenecegimiz birini mutlaka ararız diye... Sanki diğer türlü zor gibi?
Saygı duyuyorum hocam ama ben bu yaşıma geldim; hâlâ kendimi buna uygun göremiyorum. Bir de iki kişinin arasındaki ilişkiye devletin ya da ailelerin onay vermesinin gerekmesi falan bana göre saçma şeyler. Çok detaylandırıp "bak bak, batı tipi evlilik dışı ilişkiyi savunuyor" olayına çekip polemiğe de sürüklemek istemem konuyu. Ama düşüncem bu şekilde.