X.com'a saplantısı olan Elon, Twitter'ı X'e çevireceğini açıkladı. Bu senaryoyu 1 sene önce forumda yazmıştım 😊 Bugün gerçekleşiyor. Sıradaki hamle olarak da X.com'a Aİ entegresi olacak, onu da şimdiden yazıyorum. Elon bu domaini markalaştırmadan ölmez.
Yalnızca marka mı değişecek? Sistem de değişecek mi? Sistem değişecekse Twitter verileri ne olacak? Bu konu hakkında bir bilginiz var mı?