akanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ana yol içerisindeyim tali yoldan gelen vuruyor geçiş önceliği benim oluyor bunu kanıtlamaya çalışıcam işte
Anayol yolun genişliği darlığı ya da cadde sokak olmadı ile alakalı değildir.
Vuran aracın çıktığı tarafta tali yol tabelası ya da dur tabelası yoksa kavşakta yolların ikisi de eşit geçiş hakkına sahiptir ve bu durumda sağdan gelene yol verilir.
Yani çarpan aracın geldiği tarafta dur ya da yol ver tabelası yoksa geçiş önceliği karşı tarafa aittir.