akanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ana yol içerisindeyim tali yoldan gelen vuruyor geçiş önceliği benim oluyor bunu kanıtlamaya çalışıcam işte
Beyaz tali yoldan gelse yol ver tabelası olur.Ama görüyorum ki yok yani sizin yol ana yol değil
Burası işaretsiz eş değer bir kavşak zaten beyaz daha geniş caddeden geliyor siz tek yön caddeden geliyorsunuz.

Kavşaklarda geçiş üstünlüğü açık ve net hocam.

Üzgünüm