Miroko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Diğer arkadaşlar görüşlerini yazmışlar, ben sizin başka bir hukuki konuda ihlale düşmemeniz adına naçizane tavsiye vermek istedim. Kazaya karışan karşı tarafın izni ve bilgisi olmadan kamuya açık alanda plaka, isim, soy isim gibi şahsi bilgileri paylaşmanız KVKK'ya aykırı bir durum. Dilerseniz o bilgileri karartıp, görüntüleri tekrar paylaşın.
İsim ve soyismi dışında önemli bilgileri gözükmüyor yinede onları da sildim