Geçiş önceliğine uymazsanız kimin çarptığının bir önemi yoktur.
Ehliyetiniz var mı bilmiyorum ama trafik kurallarından hiç haberiniz yok hocam.
Kaza yerinden kaçmanın para cezası vardır ama bu kazada kaçan kusurlu demek değildir.
2 aracın çarpışması için yol hatlarının kesişmesi gerekir.
Bu araçlar kesişmesin diye şerit takip. Şerit değiştirme ve kavşaklarda geçiş önceliği kuralları vardır.
Siz kavşakta yol vermeniz gerekirken yol vermezseniz biri size çarptığında kusurlu taraf siz olursunuz.
İtiraz edebilmenizin tek yolu geçiş önceliğinin sizde olduğunu ispat etmek.
Ama siz geçiş önceliğine hiç bakmamışsınız bize çarptılar ve kaza yerinden kaçtılar gibi asli olmayan kusurlardan itiraz etmeye kalkıyorsunuz.
Hocam ana yol içerisindeyim tali yoldan gelen vuruyor geçiş önceliği benim oluyor bunu kanıtlamaya çalışıcam işte