Openheimer a katil diyenler Selçuk Bayraktar a da katil diyebilir mi?
Kendi şehit sayısını azaltan adam katil değik kahramandır.
İnsan Amerikan karşıtı olabilir ama dürüst ve adil olmalıdır.
Biner biner 80 bin kişi öldürmekle tek seferde 80 bin kişi öldürmek arasında fark yok.
İkinci dünya savaşında yaşanan ölüm sayısına bakarsanız anlarsınız ne demek olduğunu.
İkinci dünya savaşında dünyanın toplam nüfusunun %3 ü öldü, 70-80 milyon insan.
Bu savaşı bitirmek için 100-200 bin insanı atom bombası ile öldürmek katillik mi?
Amerika atom bombasından önce savaşı kazanmak için japon adalarına çıkarma planlıyordu.
Bu operasyonun tahmini kayıpları milyonlarla ölçülüyordu,
Bu arada Japınları mağdur olarak görmeyin, o japonlar atom bombasında bir sene önce sadece Mançurya da 300 bin Çinliye soykırım yaptı.
Çinde japon tecavüzüne uğrayan kadın sayısı atom bombasıyla ölenlerin kat kat fazlasıdır.
Muhtemelen Oppenheimer atom bombasının teknik bilgilerinin Rusya ya kaçırılmasından da haberdardı.
Tek kutuplu bir tiranlığa izin vermedi.
Atom bombası yüzünden bir daha dünya savaşı çıkmadı sadece vekalet savaşları yapıldı.
Atom bombası olmasaydı şu anda forumun yarısı silah altına girmiş Rusya tundralarında savaştaydı.