akanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kavşak geçiş üstünlüğe göre çarpan mi haklı mı demek istediniz
Hocam burası kontrolsüz ve eşdeğer Bir kavşağa benziyor
Bu tip kesişmelerde soldan gelen araç sağdaki araca beyaz olana yol vermeli ve yoluna devam etmeli.

Sizin istikamet ana yol olsa tam tersi olurdu.

Kaçıp gitmesi çok sorun değil sonuçta gelmiş tutanağı tutmuş alkol vs şoför değiştirme yoksa sıkıntı yok.