akanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kavşak geçiş üstünlüğe göre çarpan mi haklı mı demek istediniz
Çarpan suçlu diye bir kaide yok bende caddede gider iken sokaktan çıkan araca çarptım 57/c-1 / Yön. 109/d ihlalinden haklı bulundum.