Bot 5-20 arası kaldıraçlı işlem açıyor diyor ve muhtemelen kendi karar veriyor. Buradaki sorun bot değil, Şöyle düşünün para yatırdınız ama tahmini bir kazanç veya projeksiyon sunmuyor. 3 günde bir %30 alırım zarara ortak değilim diyor ki ( zarar edebilir demek) siz 2 gün sonra batsanız da refle zaten kazanç sağlamış oluyor. Yani herkesin aslında söylemek istediği bu kadar az veri ile bu kadar riskli gözüken bir aracı pazarlayamazsın. ikna edici bir done yok. Bu donelerle sadece her senaryoda bot sahibi kazanıyor gözüküyor. Biraz daha açıklayıcı olsa daha iyi olurdu. Piyasada güzel stabil çalışan botlar var her zaman tabi ki ama sonuçta baktığınızda kripto piyasası finansal dayanaklardan çok kimin hangisine daha çok para yatırdığına göre yol alıyor. Dolayısıyla daha ikna edici olmalı.

Gozios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorum ne olduğunu aktif kullanıyorum kendi botlarlarımla. İşlem başı 200 bin liralık işlem açmayın demeye çalıştım zaten orada. 10bin lira bakiyeniz var diye 20x oynamak zorunda değilsiniz. Sadece para vermiyosunuz bişey yapmıyosunuz. Böyle bi kazanç beklentisindeyseniz girin bi 1 hafta boyunca 100 liralık kar yüzdesine bakın bitsin gitsin. Ayrıca sinyallerle öyle kazançların olcağına inanan taraftada değilim ama arkadaşı taşlamak gereksiz.