fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta tutanağı tutmuşsunuz.
Kavşaklarda geçiş üstünlüğü açık ve net hocam.
Bir şey çıkmaz Allah daha beterinden korusun..
hocam kavşak geçiş üstünlüğe göre çarpan mi haklı mı demek istediniz