adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6to4 ilgili değil hocam çünkü başka bir firma var bulduğum ve tamamen 6 satıyorlar. DNS olduğunu söyledi. Özel oluşturulan DNS'i proxy Konfigirasyonuna girdiğini söyledi.
Şuanda o proxylerle kayıt ol sayfası çalışıyor ve hesap oluşturulabiliniyor. Maalesef henüz yapabilmiş değilim.
Whatsapp'ten ulaşın hocam o ikisini tekrar atın; bakalım bilgi vereyim.