Herkese selamlar.
Bir projemiz var. Otopark seçilip gün sayısı girilerek ödemesi yapılıp, sonrasında bilgilendirme yapılması vb. şeklinde.
Örneklerimiz ve çalışma notlarımız mevcut.
Öneri ve detaylar için cevap verirseniz çok memnun olurum.