Benim de aynı bu şekilde olay başıma gelmişti. Bana yandan çarpan sağımda kaldığı için suçlu bulunmuştum. Tabi daha sonra ben gidip bana çarpan arabanın geldiği bölümdeki dur tabelasını fotoğraflayınca ben haklı çıktım. Size çarpan aracın geldiği yönde tabela yok gibi aynı zamanda sağınızda kaldığı için sizi suçlu bulmuş olabilirler.