Daha detaylı bir örnek lazım, geçenki meseleyse DNS sunucusundan önce başka proxylerle 6to4 yapıyorlar; yok başka bir konuysa mesaj alayım.
6to4 ilgili değil hocam çünkü başka bir firma var bulduğum ve tamamen 6 satıyorlar. DNS olduğunu söyledi. Özel oluşturulan DNS'i proxy Konfigirasyonuna girdiğini söyledi.
Şuanda o proxylerle kayıt ol sayfası çalışıyor ve hesap oluşturulabiliniyor. Maalesef henüz yapabilmiş değilim.