Büyüklük olarak değil aslında hocam, Air modelinin ekranı Pro'ya göre daha gelişmiş. Ekran/gövde oranı daha yüksek, kısacası daha premium bir his uyandırıyor.
sen proyu mağazada bir deneyimle hocam

. Aİr oyuncak gibi proya göre. Tabi proda air gibi ekran için iyi para lazım o ayrı. Ekran konusunda sana katılıyorum