Hocam en az tutarı devlet belirliyor zaten. Asgari ücret 11 bin lira civarı. Bu miktarın altinda işçi çalıştırmak yasak diye biliyorum, yanlışım varsa düzeltin. Size 300 lira veren yer aylık 9 bin lira vermiş oluyor. Yani suç işliyor. Adam öldürmek, hirsizlik suç ise bu da suç. Suç suctur. İlgili yere ya da direkt cimere şikayet etmenizi önemle tavsiye ederim. Ya da iş yerinin adresini bildirin biz şikayet edelim buradan. Suçun önünü açmayalım lütfen