Garsonluk, Baristalık, Barmenlik, Komilik gibi işler oldukça yorucu işlerdir asla hakettiklerini aldıklarını düşünmüyorum 6 saatte çalışsanız tüm hayatınız orası oluyor Kafelerin böyle bir laneti var maalesef. mümkünse farklı bir işe yönelin çünkü ne kadar az desek de zam isteseniz vermezler. Çalışana iş çok, İş verene Çalışan çok.
Bir işe girerken işe çok ihtiyacınız olduğunu belli etmeyin bu sizi kolay gösterir geçmiş konuma bakarsanız KFC gibi bir firmaya deneme başvuru yaptığımda Taksim gibi bir şubesinde haftada 2 gün tatil ile 1günü hafta sonu olmak üzere asgari ücretle çalışma şartı koymuştum önce yok dediler tabii ki fakat 1 hafta sonra arayıp kabul ettiler forumdan bir arkadaşı gönderdim girdi işe halen çalışıyor. Şartlar ne olursa olsun kendinizi ezdirmeyin.