Merhaba, sizce bir cafede çalışan birinin saatlik ücreti ne kadar olmalıdır?

3 gün önce başka bir yerde 8 saat çalışıp 300 tl alıyordum. Şimdi bir cafede çalışmaya başladım starbucks tarzı ama self servis değil. Saatliği 40 tl dediler ama 6 saat çalışıyorum. Sizce uygun mu, en az kaç tl olmalı?

Cafenin müşterileri de elit insanlar ve kahve fiyatları da dışarıya göre birkaç tl daha fazla.