Hocam alakasız yere alakasız konu atıyorsunuz lütfen bunu yapmayın sizi iki üç yerde görüyorum çok ayıp bir şey bu burada geliştirici ekibi arıyorum siz bana açık kodlu script satıyorum diyorsunuz
[QUOT]Not: İş tamamlandıktan sonra tüm parayı havale & eft olarak yollanacaktır.[/QUOTE]
Geliştirici ekibi arıyorum demişsin, ücret iş bitişi yapılır demişsin, bende tek başına yaklaşık 2 yıl o scriptin backend tarafını istediğin özelliklere göre yaptığımı farkedince konuya yazdım ne var ki bunda, satış yaptığın bir konu olsa neyse sen de benim konunun altına yaz ben de frontend yaptım bunu ona entegre etmek isteyen varsa ulaşsın de hiçbirşey demem, alakasız değil yani.