ilgice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/script-satisi/37...aynak-kod.html

Burada satıyorum açık kaynak kod
Hocam alakasız yere alakasız konu atıyorsunuz lütfen bunu yapmayın sizi iki üç yerde görüyorum çok ayıp bir şey bu burada geliştirici ekibi arıyorum siz bana açık kodlu script satıyorum diyorsunuz