E ticaret dediğiniz olay çok büyük fırsatlar içeriyor. Türkiyede üretim yapan, satış yapan bir satıcının yerinden kıpırdamadan doğru reklam ve stratejiler ile karşı kıtadaki Amerikalı, Meksikalı ya da Çinli müşterilere ürün satabilmesine fırsat veriyor. Elinde sabah akşam instagram,tiktok dolaşan insanların önüne reklam çıkarıp satış yapabilmesine olanak veriyor. E-Ticaret= Trendyol değildir bunu öncelikle kararlaştıralım. Son olarak herkes aynı ürünleri satıyor ya da üretimi basit çok efor istemeyen ürünleri ürettirip satışa çıkartıyor. Herkesin sattığı ürünlere değilde rekabetin az olduğu ürünlere yönelmekte fayda var. 2023 yılındayız bu zamandan sonra çok büyük bir olay olmadığı sürece E-ticaretin biteceğini düşünmüyorum.