Açıkçası benim bozulan laptop Intel HD graphics 4000 idi çağın en gerisi olabilir hatta eski çağda bile kalmış olabilir. Benim için büyük bir fark
Peki sizin dusunceniz nedir bu bilgisayar için.
Yani bu bütçeye daha iyisi mi olur pazarlık mi yapayım ne yapayım. Neden döküntü dediniz ki
Kasanın iç görseline bakınca hurdacı deposu sandım. Hem parçalar çok eski hem de derme çatma tutturulmuş gibi gözüküyor.
Bu fiyata daha temiz yeni parçalara sahip sistem bulursunuz sahibindenden.