hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam Cpanel olduğu gibi duruyor klasörlerin dizinlendigi bir ekran gelmesi lazım değil miydi
İlk kez mi kurulum yapıyorsunuz?