xLyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script Tema kurulumunu yaptınız mı?
Hayır hocam Cpanel olduğu gibi duruyor klasörlerin dizinlendigi bir ekran gelmesi lazım değil miydi