İlk çıktığı zaman bekleme listesine girdim fakat hâlen görünmüyor. Bilmediğim bir taktiği mi var acaba, anlamadım.
Edit: arkadaş ticari için yorumlamış konumu, imzasını şimdi gördüm
bilmediğiniz bir taktik var evet bazı satıcılarda var sadece bende yok
ayrıca herhangi bir reklam yapmadım sadece bilgilendirme amaçlı yaptım yorumu