Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk çıktığı zaman bekleme listesine girdim fakat hâlen görünmüyor. Bilmediğim bir taktiği mi var acaba, anlamadım.

Edit: arkadaş ticari için yorumlamış konumu, imzasını şimdi gördüm

bilmediğiniz bir taktik var evet bazı satıcılarda var sadece bende yok
ayrıca herhangi bir reklam yapmadım sadece bilgilendirme amaçlı yaptım yorumu