AtakanAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün itibariyle Turkcell'den numara mı taşıdım evrakları gönderdim. Henüz bir dönüş olmadı sms, arama yada eposta ile beklemedeyim. Bunun haricinde bir sorum olacak. Ben deneme amacıyla en uygun paket ile başladım. İlerleyen süreçte paket bana yetersiz gelirse taaddüt vb. sorunlar olmadan üst pakete geçiş yapabiliyor muyum?
Merhaba,

Gerekli birim kontrollerini sağlayıp iletişim numaranızdan sizinle iletişime geçiceklerdir. En kısa sürede hattınız adresinize kargolanıcak
İlerleyen süreçte tabiki üst pakete geçebilirsiniz

Daha Fazla bilgi için 0510 222 0 222 Çağrı Merkezinden bilgi alabilirsiniz