Dün itibariyle Turkcell'den numara mı taşıdım evrakları gönderdim. Henüz bir dönüş olmadı sms, arama yada eposta ile beklemedeyim. Bunun haricinde bir sorum olacak. Ben deneme amacıyla en uygun paket ile başladım. İlerleyen süreçte paket bana yetersiz gelirse taaddüt vb. sorunlar olmadan üst pakete geçiş yapabiliyor muyum?