Merhabalar, arkadaşlar prim neye göre belirlenmesi lazım? Ciro üzerinden mi yoksa kar üzerinden mi hesaplanmalı?
Kozmetik ürünleri için % oranlarınızı söyleyebilir misiniz, teşekkürler