Arkadaşlar YKS sonucum böyle. Dört yıllık bölümlere puanım yetmiyor iki yıllık bilgisayar programcılığına bu puan ile girebilir miyim? Mümkünse yeterli bir üniversiteye. Ayrıca sözel puanıyla dört yıllık bölümleri okuma şansım var mı? Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum.
Girenler varsa sizden de sonuçları paylaşmanızı bekliyorum