AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortam nasıldı hocam hiç kalmadım ben 😂hep ayrı evde kalıyorum.
Benim şansıma sonraki odamdaki arkadaşlar kafa adamdı. İlk yılın ilk dönemi satıcılar ile iç içeydim değiştridim. Odaya kafa adamlar gelmezse çekilmez.