BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hepinize güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.


Evet konuşmuştuk ve şu an dönüm baktığımda iyi ki psikolojiyi tercih etmişim diyorum. Çok teşekkürler desteğin için.

Çok teşekkürler. İnşallah sen de en güzel şekilde mezun olursun. Klinik yüksek lisansı yapmak istiyorum ama gözümü çok korkutuyor, umarım yaparım.

Herkes ilk danışanın ben olayım diyor, ülkenin psikolojik hali hiç iyi değil.

Çok teşekkürler. İnternet küçük yer, her yerde karşılaşıyoruz.
Korkma hocam sen yaparsın eminim ortalaman da yüksektir akademik yazıma uygun altı üstü bir tez azcık de istatistik lazım 2 yıla özel yerini açmış olarak da görürürüz insanlar yeni mezun olduğumuzda çalışacak yerimiz olur