obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi ben mesaj oluştur adımını mı izlemeliyim yoksa hiç dokunmayayım mı?
Evet yapılması gerekecek sanırım. Gizlilik sözleşmesi vs ekleyip sitemde reklam gösteriyorum reklamları görmeyi kabul etmesi beklenecek veya siteye girdiği anda gizlilik sözleşmesini kabul etmiş sayılacak.
Az önce YouTubeda Hindistanlı birinde gördüm. Link burayada bırakıyorum.

https://youtu.be/3L2QpSbRkLE