az önce giriyordum metaya attıydı abonelik kısmına şimdi tekrar girdim böyle dedi güncelleme falan yapılıyor ayrıca bende tik de var
bana 4 ay önce konum değiştirdiğimden dolayı böyle mail gelmişti hocam benim sorunum bu olabilir acaba bir bilginiz var mı?