Bende'de aynı durum var.
Kendime yettiğim an kendimi geri çekiyorum. Misal : 6 Ay yetecek para kazandım diyelim 1-2 ay kafa dinleyeyim diyip ara veriyorum.

Bu durum bence çevrende kafa dengi insanların olmamasından kaynaklanıyor. İşi iş gibi değilde bir hobi gibi yaptığın zaman olay çözülür. Aynı kafadaki kişilerle birlikte keyif alarak bir şeyler ortaya koyulmalı.