Dün bişey denemek için en ufak paketten 10 tl lik olandan aldım. Subdomain ile ilgili bir soru sorayım dedim. Dün gece 02:23 te açtığım destek talebi bu 23:23 hala cevap gelmemiş. İşin ilginç durumu foruma da 15:20 gibi girmiş bu arkadaş. Soru sorduk cevap gelmedi iş işten geçti İade alayım dememe rağmen hala tık yok.