11 yildir microsoft teknolojileri uzerine kendime gelistirmekteyim bazi seyleri astim. Ama gerek iş olanaklari bakimindan , .net core kobi ölçekli yerlerde iş buluyorsun r10 gibi freelance platformlarda PHP aktif ,teknoloji göcü yasamalimiyim?