Konu
11 Yildir .NET CORE ve MICROSOFT dayım PHP ye mi gecsem
20-07-2023, 22:38:27
#1
yuKKo
Üyeliği durduruldu
11 yildir microsoft teknolojileri uzerine kendime gelistirmekteyim bazi seyleri astim. Ama gerek iş olanaklari bakimindan , .net core kobi ölçekli yerlerde iş buluyorsun r10 gibi freelance platformlarda PHP aktif ,teknoloji göcü yasamalimiyim?