130 kelimeyi geçerim diye düşündüm fakat yanılmışım. Dakikada 89 kelimeyi geçemedim. Klavyeye bakmadan on parmak yazabiliyorum (Q klavyeyi F klavyeye çevrili kullanılıyorum).
Cümleler anlamlı olsa daha hızlı olunabilir kelimeler rasgele veriliyor o yüzden hız kaybı yaşıyorum sanırım.
https://10fastfingers.com/share-badge/7_CL