Hocam Maşallah gerçekten çok iyisiniz, bende sürekli yazarım bir şey düşününce boş kalınca yazıyorum okulda bile arkadaşlarım yanımda sohbet ederken bilişim sınıfında onlar ile konuşur iken yazardım

daha buraya kadar yükselebildim, evet klavye fark ediyor ama insan eli hızlı ise alıştı ise hangi klavye olursa olsun 100 den aşşağı yapmaz çünkü el hızlı bence siz en kötü klavyede dahi en az 110 yaparsınız
O öyle olmuyor hocam

benim klavyenin backspace tuşu bozuldu inserte atadım ben onu başka klavyede yanlış yere basıyorum sürekli