Hızlı yazıyorum aynı klavyeyi 7 8 senedir kullanıyorum onunda etkisi var normal geçtiğim bir klavyede 78 90 arası yaparım anca
Hocam Maşallah gerçekten çok iyisiniz, bende sürekli yazarım bir şey düşününce boş kalınca yazıyorum okulda bile arkadaşlarım yanımda sohbet ederken bilişim sınıfında onlar ile konuşur iken yazardım

daha buraya kadar yükselebildim, evet klavye fark ediyor ama insan eli hızlı ise alıştı ise hangi klavye olursa olsun 100 den aşşağı yapmaz çünkü el hızlı bence siz en kötü klavyede dahi en az 110 yaparsınız