onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2013-14 hayatımın en güzel 2 yılıydı. Sonrası sarmadı..
Benim de 25 kuruşa bakkala koşup dondurma aldığım güzel vakitlerdi.