A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoktuysaniz Turkiyenin ve Dünyanın en eğlenceli zamanlarını kaçırdınız. Z kuşağı olarak siz, hiç bir zaman bizim gibi çocukluk yaşamadiniz. O yüzden z kuşağı olarak doğduğunuz için kaybettiniz.
En çok buna yanıyorum hocam, olabilecek en garip çağa geldiğimize ve bile isteye hala devam ettirmeye çalışmalarına şaşırıyorum.