zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiç yoktum be efendim.
Yoktuysaniz Turkiyenin ve Dünyanın en eğlenceli zamanlarını kaçırdınız. Z kuşağı olarak siz, hiç bir zaman bizim gibi çocukluk yaşamadiniz. O yüzden z kuşağı olarak doğduğunuz için kaybettiniz.