Temmuz ayından sonrasında r10 üyelikleri de dahil olmak üzere birçok hayatımızdaki ürüne zam geldi. Ancak örnek olarak makale satışı konusunda taban fiyat hala 4 TL olarak yer alıyor. Bence temmuz zam oranlarına göre tüm kategorilerde bir düzenleme yapılması gerekiyor